پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118138
اي کاش پسوند اسلامي را از دانشگاه آزاد بر‌دار‌ند/راه را براي ورود دشمن باز کردند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1495

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از فارس،آيت‌الله سيداحمد علم‌الهدي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه مشهد در جوار ضريح منور رضوي اظهار کرد: امروز مصادف است با روز پذيرش ولايتعهدي امام رضا (ع) که در واقع روز شهادت ايشان محسوب مي‌شود.

 

وي افزود: رنجي که امام رضا (ع) در روز ولايتعهديشان کشيده‌اند از رنجي که در روز شهادتشان کشيدند بيشتر بود.

 

امام جمعه مشهد ابراز داشت: جايي که دشمن با فتنه وارد مي‌شود به مراتب کوبنده‌تر از جايي است که با سرکوب وارد مي‌شود.

 

وي در ادامه با اشاره به ديدار دو روز گذشته مقام معظم رهبري با اساتيد دانشگاه‌هاي کشور اظهار داشت: رهبري در اين ديدار فرمودند‌ «برخي در خصوص استفاده از کلمه دشمن حساسيت دارند غفلت از دشمن بيروني خطاي عظيم است».

 

خطيب نماز جمعه مشهد گفت:‌ دشمن در حال توطئه مي‌آيد و اينکه بنا باشد ما فضا را براي دشمن آماده و زمينه‌ها را فراهم کنيم اگر نگويم ناجوانمردي است غفلت بزرگي است.

 

آيت‌الله علم‌الهدي ابراز کرد: ناهنجاري فرهنگي، بي‌بند و باري، بي‌حجابي و بي‌عفتي زمينه ورود دشمن به کشور است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبري عنوان کرد:‌ اخيرا در يکي از دانشگاه‌هاي بزرگ کشور که پسوند اسلامي هم دارد که اي کاش پسوند اسلامي را برمي‌داشتند مسئول حراست اين دانشگاه طي بخشنامه‌اي به تمام شعبه‌هاي دانشگاه اعلام کرده که حق اعتراض به استاد و دانشجوي بي‌حجاب را ندارند و نکته تأسف برانگيز اينکه جريان مديريتي دانشگاه به خاطر اين مسئله از حراست تشکر کرده است.

 

امام جمعه مشهد اذعان کرد: درست است که دانشگاه آزاد است اما دانشگاه آزاد در بي‌ديني و لامذهبي که نيست.

 

وي بي‌حجابي را يک ناهنجاري اجتماعي دانست و با طرح اين پرسش که آيا حراست دانشگاه در مقابل بي‌حجابي مسئوليتي ندارد، اظهار داشت: دانشگاهي که يک ميليون دانشجو دارد اگر جولانگاه بي‌حجابي شود آيا اين جز اين است که يک راه براي دشمن باز و يک فضاي آکادميک را جلوي دشمن بگذاريم.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html